ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ ЗА НАКОПИЧУВАЛЬНОЮ БАЛЬНО – РЕЙТИНГОВОЮ СИСТЕМОЮ

Автор(и)

  • Марина Вікторівна Боровик

Анотація

В статті розглянуто сутність накопичувальної бально – рейтингової система оцінювання результатів навчання студентів, впровадженої у Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця натомість дванадцяти бальної системи оцінювання яка застосовувалася у виші останніми роками. При написанні статті використовувалися такі наукові методи як методи аналізу та синтезу, спостереження, узагальнення та інші. Проведено аналіз оцінювання результатів навчання студентів напряму підготовки «Економіка підприємства» Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця за накопичувальною бально – рейтинговою системою на прикладі навчальної дисципліни «Організація виробництва». Розглянута мета вивчення навчальної дисципліни та наведені професійні компетентності, які отримують студенти після її вивчення, такі як: здатність розуміти принципи та методи раціональної організації виробничого процесу, розуміти основи організаційного забезпечення виробничого процесу, тощо. Оцінювання рівня сформованості компетентностей з навчальної дисципліни проводиться на основі розробленої технологічної карти накопичувальних білів. Розглянуто порядок розподілу балів, які може отримати студент за видами робіт, формами та методами навчання по кожній темі, яка передбачена навчальним планом дисципліни, або за тижнями навчання. Визначено переваги та недоліки оцінювання результатів навчання за накопичувальною бально – рейтинговою системою у порівнянні з дванадцятибальною шкалою. Розглянуто пропозиції щодо вдосконалення даної системи.
Впровадження накопичувальної бально – рейтингової системи оцінювання результатів навчання студентів, натомість дванадцятибальної незважаючи на певні недоліки дозволить більш комплексно оцінити рівень підготовки студентів з навчальних дисциплін, та рівень їх професійної компетентності. Вона може бути рекомендована для впровадження у вищі навчальні заклади України. Використання єдиної системи оцінювання знань та якості навчальної роботи студентів сприятиме подальшому розвитку кредитно-модульної системи в рамках Болонського процесу та підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

601 Менедж. і адмін.