ІНТЕГРАЦІЯ МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ З БІЗНЕС-СТРАТЕГІЄЮ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
У статті запропоновано похід до інтеграції мотиваційного механізму бізнес-стратегією підприємства у форматі збалансованої системи показників, розроблена стратегія мотивування діяльності працівників дорожньо-будівельних підприємств відповідно до ключових показників результативності. Для оцінки ступеня досягнення цілей визначено цільові значення показників за компонентами збалансованої системи показників: фінанси, клієнти, бізнес-процеси, персонал. Розроблено трьохетапний алгоритм інтеграції мотиваційного механізму в бізнес-стратегію дорожньо-будівельного підприємства.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
504 Фін. ек.безп, обл. і ауд.