ВИЗНАЧЕННЯ ІМОВІРНОСТІ КОНТАКТУ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ ІЗ РІЗНИМИ ЕЛЕМЕНТАМИ МЕДІАКОМБІНАЦІЇ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ РЕКЛАМНИХ КОМУНІКАЦІЙ
Анотація
У статті розглянуто питання вдосконалення методичного інструментарію пошуку оптимальних для рекламодавця рішень під час планування рекламних кампаній в умовах значної варіативності способів і засобів поширення рекламної інформації. Зауважено, що ключовою умовою забезпечення ефективності рекламної компанії є забезпечення найбільшого охоплення рекламною інформацією цільової аудиторії, а процес формування рівня обізнаності цільової аудиторії під час рекламної кампанії є ймовірнісним процесом. Запропоновано методичний підхід до визначення ймовірностей контакту цільової аудиторії з різ-
ними елементами медіакомбінацій, які можуть використовуватись рекламодавцем для поширення рекламних анонсів, який базується на основі обліку результатів маркетингового дослідження медіапереваг цільових споживачів.