ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Вікторія Мельман

Анотація

Статтю присвячено проблематиці визначення та дослідження мотивації навчально-професійної діяльності студентів вищих навчальних закладів, яка розглядається як система взаємопов’язаних психологічних факторів. Наведено класифікацію факторів мотивації навчально-професійної діяльності студентів ВНЗ, яка містить психолого-педагогічні, особистісні, соціально-психологічні та професійні фактори.

Біографія автора

Вікторія Мельман

кандидат технічних наук, доцент, кафедра управління проектами в міському господарстві та будівництві, Харківська національна академія міського господарства

##submission.downloads##

Номер

Розділ

601 Менедж. і адмін.