АУТСОРСИНГ У ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ

Автор(и)

  • І. В. Сегеда Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

Анотація

Розглядається можливість застосування аутсорсингу в готелях у якості одного з методів, що дозволить скоротити загальновиробничі витрати та підвищити конкурентоспроможність готелів регіону, здебільшого тих, що мають перевитрати в заробітній платі, що суттєво впливає на розмір прибутку від надання основних і додаткових послуг готелем. Працівники кожної зі служб готелю мають мати достатні професійні навички, хоча в процесі діяльності деякого персоналу відсутня необхідність безпосереднього контакту з гостями готелів, у зв’язку з чим, їхні особисті якості здебільшого не впливають на якість послуг, що пропонує готель. Це твердження дає змогу розглядати ці функції, які потенційно можливі для передавання в аутсорсинг. Переваги й недоліки передавання в аутсорсинг окремих бізнес-функцій готелів з прикладом розрахунку ефективності його використання свідчать про очевидні переваги і деякі ризики, що слід враховувати під час прогнозування передавання окремих бізнес-функцій в аутсорсинг і виборі партнерів. Розглядається можливість застосування аутсорсингу в готелях у якості методу оптимізації витрат. Наведені переваги й недоліки передавання в аутсорсинг окремих бізнес-функцій готелів з прикладом розрахунку ефективності його використання.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

604 Тур.і готельн. госп.